Player:

piątek, 31 sierpnia 2007

Schwing! 2, ZIDOUKEN!

Zidouken!
[edit] Wrzuciłem poprawioną wersję, wyraźniejsze głosy.
Tym razem staramy się robić odcinek zorganizowany i sensowny, lecz zawodzimy srodze. Walczymy na gołe klaty, omawiamy Transformers, rzucamy w siebie mięsem. W tle gra radosna, romantyczna muzyka, nadając całości klimat obiadu w luksusowej restauracji.
Uwaga! Ten odcinek bardzo przypomina odcinek pierwszy. Obiecujemy poprawę. Przepraszamy Adlera.

Notki i linki:

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=tfsu TFSU!

http://www.awkwardzombie.com/ - komiks, który Koko polecił w tym odcinku.

http://www.awkwardzombie.com/comic41.png - komiks, z którego bele długo i głośno się śmieje.

http://www.explosm.net/comics/ - kolejny komiks, o którym mowa jest później.

http://samandfuzzy.com/ - jeden z dwóch najśmieszniejszych komiksów sieciowych wg. koko.

http://drmcninja.com/ - drugi z dwóch najśmieszniejszych komiksów sieciowych wg. koko.

muzyka ze stron:
http://podsafeaudio.com/ - muzyka z tła

http://www.jonathancoulton.com/ piosenka środkowo- końcowa (RE: your brains)

Download:
MP3 bezpośrednio

28 komentarzy:

Unknown pisze...

ZIDOUKEN! Tak się zasłuchałem, że na końcu się przestraszyłem jak przestaliście mowić. To było tak PUF i ciszaaa. Straszno. Musicie robić dłuższe, najlepiej 3 godzinne, podcasty. Awkwardzombie - awesome xD
Czekam na kolejny epizod. Tfsu and may the force be with you and you.

Gibbon pisze...

Ale koko się zarzekał że edytuje ale i tak bele raz soczyście przeklną :D

Wampirek pisze...

"serowo cebulowa pieczarkowa atmosfera" - piękne
Czekam na następny epizod xD

Hansell pisze...

Od początku. Będe się czepiał na wyrost. To lepsze niż mizianie się pytami po szyjach. In real time.

Świetnego motywu muzycznego użyliście na początku podcastu. Wpada w ucho od pierwszych nutek.

Co mnie ugryzło na początku to niewygodna konstrukcja rozmowy (niezłe określenie btw). Transformersy temat bardzo na topie, większość słuchaczy załapie o co chodzi od razu, ale gdybyście zaczeli od kilku słów o filmie zatarlibyścię troszkę wrażenie improwizacji i wolnej amerykanki. A tak to jak niesławny Filip wyskakuje Bele z Die Hard 4.0 i jest radocha. For greater justice.

O. Żarty wewnętrzne. McGyver Popem. Haha hihi. Dużo pieprzenia którego miło się słucha właściwie :)

O! Komiksy! Zacny pomysł z prezentacją ulubionych komiksów.

Od momentu w którym Bele zaczął się śmiać radośnie nic, a nic nie zrozumiałem. Inni słuchacze pewnie też. Linki na stronie pomocne bardzo.

Oh Koko ty żałosna cioto.

Woah! Dobra muzyka o zombie!

Cała gadka o A Quartz Bead ciekawa, lubię ten komiks nawet jeśli nie sprostał oczekiwaniom po trailerze. Roboty na rolka whoopieee.
Bele się coraz bardziej opierdala.

Koko się zna na devie. Mądre rady pana Koko.
Wielka mądrość Koko o rysunku! Ja rysuje po 3h. Weehee. Bele fails.

Woah. KMH na podkaście. Nie będę już miał odwagi się dopieprzać.

Dirty Rodriguez. Cleaveland Steamer. Podnosicie poprzeczkę coraz wyżej chłopaki.

Ostatnie 15 min wydają się hołdem gruzowi z początków pierwszego odcinka. Kończ waść wstydu oszczędź.

Hmm. Tym razem nie było za bardzo czego się przyczepić. Przetrzymaliście mnie tym razem do końca. Bez niecierpliwości czekam na następną odsłonę podkastu.

Komentarze pisane w real time.

Woah. Bender talk.

Kekkeekekekekekeke

koko pisze...

@hansel- bardzo dziękujemy, komentuj tak każdy odcinek :). Wrażenia totalnej improwizacji nie uda nam się chyba zatrzeć aż do 20 odcinka, ale będziemy się starali.

... czemu jestem ciotą? :(

Hansell pisze...

@Koko: Bele nazwał Cię tak w pewnym momencie, a ja małpim sposobem przepisałem do komentarza.

O jednej rzeczy zapomniałem wspomnieć: uśmiałem się setnie słuchając waszego dzieła. Nawet jeśli forma nie podskoczy (a macie jeszcze wiele miejsca na rozwój) to macie już przynajmniej jednego stałego słuchacza. Czyli, że mnie w tej liczbie.

la.timya pisze...

Dawno tak się nie chichrałam, dobra robota chłopaki :D
Dzięki Koko mam teraz dobrą strategię przeglądania Devianta, dzięki wielkie za te zacne rady :)
Bele... jesteś po prostu boski

GoMati pisze...

A ja się nie rozwiodę tak ładnie jak hansel i powiem tylko, że w pewnych momentach zwyczajnie nie potrafiłem powstrzymać uśmiechu. Tak siedziałem, gapiłem się w monitor i uśmiechałem. Ciekawe co by pomyślał ktoś, kto jest przygłuchawy widząc mnie.

Ogółem - przyjemnie jest :)

Unknown pisze...

Ko ko ko KORNEL!

R-Chee pisze...

Schwingggg...

No muszę przyznać, że pomysł świetny. Bardzo przyjemnie się słucha waszych głupot.

Zastanawiam się jednak, dlaczego dwie bardzo znaczące, jeśli nie najbarwniejsze postacie polskiego webcomicsu tak mało mówią o... polskim webcomicsie?? Fajnie by było posłuchać waszych komentarzy na temat kolektywu (nie tylko o tym, że Bele po pijaku go sprzedaje :) ), rodzimych komiksów, icha autorów i bitew komiksowych.

Po za tym widać, że jest poprawa jakości, bo już nie słychać echa słów Belego w mikrofonie Koko.

Panowie, byle tak dalej i tak... odsłuchałem obie audycje do końca.

Historia rosyjskie rysowniczce komiksów i zrozumiały śmiech Belego - bezcenne.

Tomb Raider 3 - Brrrr...

Tuńczyk, przyjaciel żółwia hahaha.

PS. Nie myśleliście o cytowaniu niektórych komentarzy z tej stronki??

Pzdr.

Kamlot pisze...

Jesteście genialni xD Zidouken i wstawki o McGyverze mnie powaliły. Cały odcinek extra chociaż jest pare rzeczy, do których można się doczepić :P ale mam nadzieje że nastepna część będzie równie dobra lub lepsza.

Khaz pisze...

Osz! ;D
Bele! Mistrzu ^^, Toż to Pablo był cytowany;p

Słuchając Schwinga przeraziłem się... Nie wiem czym, ale czymś się przeraziłem:D

Khaz pisze...

Wybaczta że posta pod postem żem napisał...

Ale żem chciał rzec iż również będę stałym słuchaczem;P Mówię to ot tak żebyśta ludziska byli uchachani, iż tyle osób was słucha;D.

Wydaje mi się iż mimo wszystko owa "Wolna amerykanka" jest bardzo...Miła;P Nie wszystko co spontanicznie wychodzi jest złe:D

Nie wiem o czym piszę. Mam nadzieję iż ktokolwiek to zrozumie ^^.

Unknown pisze...

Ssiecie. Ale chce więcej.

Khaz pisze...

Czyli mimo wszystko nie ssą ( Nie wnikam o co mogło tak naprawdę chodzić ;D ) bo chcesz więcej xD

koko pisze...

ssiemy ssiemy, ale widocznie przyjemnie jest popatrzeć na upadek ludzkiego rodzaju :D

Khaz pisze...

Hahaha! Nie ma nic przyjemniejszego dla nas istot z innego świata patrzeć jak wasza marna rasa ludzka upada! *kosmiczno - szatański śmiech* ^^

izeq pisze...

świetnie wam to idzie :D

Khaz pisze...

Jeden z moich ulubionych momentów...
Śmiejący się z komiksu Bele;D xD

Luna pisze...

Luźna refleksja - wychodzi Wam zabawniej, kiedy jesteście multitematyczni :-)

Khaz pisze...

Bo multi tematyczność (trudne słowo;P) Jest bardzo dobrą rzeczą...^^ W następnym odcinku porozmawiajmy więc o ANIME ^^ xD

koko pisze...

będziemy gadali o anime, bo muszę powiedzieć coś o death note, który skończyłem. bele nie ogląda anime w ogóle, ale może da się przekonać.

Khaz pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Khaz pisze...

*Szczęśliwy jak dziecko* Będzie rozmowa o Death Note! Brawooooo;D Widzicie?:P Jakie pomysły mam ;P

A do Bele sie powie : "Bele Szatanie Ty jeden, gadamy o ANIME."

Z pewnością się zgodzi.^^

kosiarka pisze...

Oj, chopaky! Świetnie się was słucha, jeden pies o czym tam gadacie xD

Oż fak! Muszę szybko obejżeć Death Note do końca, bo pewnie wygadacie jak się kończy!

koko pisze...

spoko, nie będę spoilerował :P

fafkoolec pisze...

Nie wiem czy ktoś uwierzył Belemu w historię z Larrym, ale mówił prawdę :) Na dowód znalazłem czołówkę z tego odcinka: http://youtube.com/watch?v=zZSFvntwgEQ

Wyspa Złych Ludzi pisze...

Mała poprawka - McGyver był biskupem nie papieżem - ów szaleniec się przebrał za zakonnicę.

Wiem, że w porę ale dopiero teraz nadrabiam zaległości ;]