niedziela, 11 stycznia 2009

Schwing! 42 - Ten z Khanem!

Ściągnij odcinek






Pierwszy odcinek 2009 roku zaczynamy zupełnie zwyczajnym Schwingiem, ale trzeba zauważyć kilka istotnych wydarzeń- rozkminiamy najciekawsze nadchodzące filmy, jak i filmy które naszym zdaniem najmocniej possają (od posse- grupa, że niby grupowo są do dupy ;) ).
Rodzi się też nowa tradycja- KHAN.


Shownotes:

* najnowszy album KRL'a na Jamendo

32 komentarze:

r. sienicki pisze...

uwaga! ostrzegam. Każdy post, który będzie zawierał "pierwszy", "drugi" itp będzie usuwany.

Anonimowy pisze...

KHHHAAAAANN!

Wertyp pisze...

KHAAAAAAN!

koko pisze...

KHAAAAAN!

Anonimowy pisze...

KHAAAAAAAAAAN!

makowiec pisze...

KHAAAN!

Runek pisze...

CIASTKO!

Anonimowy pisze...

pobieranie nie dziala.

Wertyp pisze...

A właśnie że działa. KHAAAAN!
(to jest zajebiste)

r. sienicki pisze...

każdy następny "Khan" będzie usuwany.

lady marmalade pisze...

w skali od 1 do 10?
naciągnięte 5.
tylko ze względu na wasze głosy ;]
jakiś konkurs może?

MejDej pisze...

Odcinek fajny, choć troszkę za dużo KHANA jak dla mnie :P

P.S. troszkę się zlewają posty na blogu w tym szablonie, gdyby był choć jakiś mały odstęp.

Anonimowy pisze...

każdy następny "Koko" będzie usuwany.

H2O pisze...

Nowa stronka w pytkę. Za to odcinek taki sobie.

Anonimowy pisze...

Jeah, nareszcie nowy Schwing! Przepełniło mnie szczęście.

Luniasta pisze...

Koko, akinator jest świetny przez swoją trafność i ogrom bazy danych.Serio, czemu tu się tak dziwić? ON zna wszystkich! Dlatego cieszy ludzi!

TAK DUMBLEDORE JEST GEJEM. PRAWDZIWA PRAWDA. Ja czekam na film. Uważam, że ekranizacja zakonu kopała tyłek :D

Nie czekam na Terminatora!

Nie czekacie na Koralinę?

O co chodzi z Khanem? :<. Nie rozumiem!

Niezły start sezonu, chłopcy :*

Anonimowy pisze...

akinator zna wojciecha mana

Mari pisze...

Nareszcie nowy schwing. Będę miała czego słuchać w szkole

kamionek pisze...

możecie w końcu zrobić odcinek bez gadania o tych pedalskich bajkach pixara?

Anonimowy pisze...

Bajki są w pytę, cieciu zasrany.

DeBe pisze...

W akinatorze nawet wilqa mi znalazł

Biram pisze...

Zastanawiałem się, jakim cudem akinator ma tyle informacji, ale teraz jak zagrałem, okazuje się, że jeśli nie zgadnie postaci, pyta o nią i dodaje do bazy.

Bele, nie spodziewałem się tej Świętej Inkwizycji :)

Z drugiej strony wykrzykiwanie "Khaaaan" w komentarzach jest trochę bez sensu. Spróbowalibyście np. w autobusie, albo w kościele.

Sephir pisze...

Dowcip KRL'a wymiata XD

Anonimowy pisze...

na malarstwie dzisiaj krzyczalem KHAAAN, nikt si enie dizwil, przyzwyczaili sie do mnie.

Radoslavus pisze...

A no. Dumbledore był gejem. :P
Sama Rowling to przyznała po wydania 7 tomu.

A ja czekam na kolejnego Pottera :P

Radoslavus pisze...

I na Terminatora też czekam.
McG uznawany jest za średniego reżysera. Ale jego film 'We Are Marshall' jest rewelacyjny. Dlatego myślę, że może jednak nie pogrzebie Terminatora.

makieta pisze...

ten Schwing! to cos jakby wyciąganie z przerębla. czyli khhan. ał.
:). ale uśmiałam sie tam gdzie nei bolało:).
Madagaskarem 2 by trzeba obdzielic ze cztery filmy, za dużo bohaterów go kręciło. Pinggwiny sa the best.
Rozkręcajcie się:).
A strona z nowymi postaciami bardzo fajna.

Sephir pisze...

Ja osobiście czekam na film Metal Gear Solid, jeśli zbeszczeszczą święty tytuł pozabijaaaam >.<
Koko: wielki + za dźwięki z telefonu :D

Howler pisze...

MGS'a miał swego czasu kręcić doskonały specjalista od gier komputerowych/konsolowych, czyli Uwe Boll. Na szczęście chłopaki z Konami oficjalnie potwierdzili, że nie ma takiej możliwości, aby facet zabrał sie za ten tytuł. Wprawdzie fanem tej serii nie jestem, ale to i lepiej. Ciekaw jestem, kto grałby Snake'a. Bruce Willis? Chociaż nie, Willis MÓGŁBY zagrać każdego -_-

Anonimowy pisze...

sneja ma grać Bale

Marek pisze...

Posiadanie takież piżamy (ale czystej) jak ma Koko w logo jest moim marzeniem od długiego czasu.

Sephir pisze...

David Hayter na Snake'a! Ale z tego co wiem nie będzie go grał, ogólnie chyba olali jego inicjatywe. Nie ma drugiej osoby na świecie któa w ten specyficzny sposób powie "METAL GEAR!?"